טיפים לרכישה טובה של קורקינט חשמלי

הוא זריז, קל משקל, אפשר לנסוע איתו בנוחות ברכבת, לא צריך בשבילו רישיון, המחיר שלו משתלם, עלות כל נסיעה בו אפסית והוא גם כיפי מאוד – קורקינט חשמלי הוא פתרון תחבורה מוצלח מאוד לכמעט כל אחד, ואם גם אתם מתעניינים באופציה הזו, הנה מספר טיפים לקנייה נכונה ולמקסימום נחת מהכלי הפשוט מצד אחד ורב יכולות מצד שני.

gotube-scooter על הכביש

לא בלי תו תקן

בספטמבר 2016 נכנסו לתוקף תקנות חדשות לגבי הרכיבה על קורקינטים חשמליים, ומאז הדבר חוקי לגמרי – בתנאי שאתם בני 16 ומעלה, ושמדובר בקורקינט תקני. מהבחינה הזו המשוואה פשוטה: אין תו תקן, לא קונים. גם כי הנסיעה עם קורקינט ממונע היא לא בטיחותית, וגם כי המשטרה עלולה להחרים לכם אותו.

לא בלי אחריות

עוד טיפ חשוב הוא לא לוותר על אחריות. אמנם הדגמים המתקדמים של הקורקינטים החשמליים מתאפיינים בעמידות גבוהה וכמעט אפס תקלות, אבל אם כבר משקיעים כמה אלפי שקלים ברכישת כלי רכב, מן הסתם אנחנו רוצים שהוא ישרת אותנו באופן המיטבי לתקופה ארוכה. בהתאם חשוב לדרוש אחריות וגם לוודא מה היא כוללת.

לקנות רק בחנות מקצועית ורצינית שמתמחה בכלי רכב חשמליים

קורקינט חשמלי הוא ממש לא משחק ילדים, אלא כלי רכב רציני שמגיע למהירות של 25 קמ"ש – ובהתאם קונים אותו אך ורק בחנויות שמתמחות בפתרונות תחבורה חשמליים אישיים ולא למשל בחנות צעצועים. בנוסף כדאי לוודא שמדובר בחנות אמינה, רצוי כזו שהיא חלק מרשת, כך שלאחריות אכן יהיה תוקף ובכל מקרה של תקלה או תהייה יהיה לכם איפה לקבל שירות.

סוללה איכותית

המנוע של הקורקינטים החשמליים מוגבל ל-250 וואט (ע"י החוק), והמהירות המקסימלית מוגבלת אף היא (ל-25 קמ"ש). במצב שכזה מידת ההנאה שלכם מהקורקינט תלויה בעיקר בביצועי הסוללה: ככל שהיא איכותית יותר, כך טווח הרכיבה המקסימלי מתארך, זמן ההטענה מתקצר והכי חשוב, תוחלת החיים של הסוללה ארוכה יותר (כך שלא תצטרכו להחליף אותה כבר אחרי כמה חודשים, דבר שכמובן מחייב השקעת סכום כסף בלי מבוטל).

 

סוללות- תמונה ראשית

קלות הקיפול והחוסן של השלדה

רוב הקורקינטים החשמליים מתקפלים, וזהו יתרון משמעותי – גם כשרוצים לעלות איתם לרכבת או לאוטובוס, וגם כשצריך לאחסן אותם במשרד, בבית או בכל מקום שאתם מגיעים אליו. ודאו שהקיפול קל מבחינתכם ושהקורקינט בנוי כך שהקיפולים לא פוגעים בשלדה.

באופן כללי חשוב לוודא שהשלדה עמידה. ריתוכים רבים הם אינדיקציה לשלדה שעלולה להתעוות או אפילו להישבר, לחומר שממנו עשוי הקורקינט ישנה גם כן חשיבות רבה ובאופן כללי כדאי לבחון היטב את רמת הגימור של הכלי.

רוחב הכידון

ככל שהכידון רחב יותר, קל יותר לשלוט בקורקינט. מצד שני, כדי שהקיפול יהיה קל ומהיר, בדגמים רבים הכידון צר – מומלץ לנסות מספר דגמים כדי למצוא את זה שגם נוח לכם לקפל אותו וגם קל לכם לשלוט בו.

צמיגים – רק מגומי ולא קטנים מדי

צמיגי פלסטיק מספקים אחיזת כביש סבירה, אבל בתנאי רטיבות או כשנדרשת עצירת חירום זה עלול שלא להספיק. בהתאם מומלץ לקנות קורקינט חשמלי עם צמיגי גומי פנאומטיים, ועוד המלצה בהקשר זה היא להעדיף צמיגים בגודל 12 אינץ' ומעלה (גם לטובת אחיזת כביש טובה יותר, וגם כדי שאחרי שהם יישחקו, יהיה לכם קל יותר למצוא צמיגים חדשים).

בלמי דיסק

קורקינט חשמלי הוא כאמור כלי רכב עוצמתי, ובתור כזה הוא חייב מעצורים איכותיים – בלמי דיסק (מכניים או הידראוליים) מבטיחים בלימה מהירה ויציבה בכל מצב.

איך אתם מרגישים על הקורקינט?

קורקhנט חשמלי מאפשר לכם להגיע לכל מקום בעיר במהירות ובקלילות, כמעט בחינם ובלי לזהם את האוויר – בהחלט בסיס איתן לתחילתה של ידידות מופלאה ביניכם לבינו, אבל כדי לזכות בסיפור אהבה של ממש שיספק לכם לא "רק" כלי רכב חשמלי יעיל להפליא אלא גם נחת רבה, חשוב לבדוק איך אתם מרגישים על כל דגם. ממדי הלוח למשל משפיעים במידה בלתי מבוטלת על החוויה האישית שלכם, ובאופן כללי מומלץ לצאת לרכיבת התנסות עם כל דגם שעונה על הפרמטרים הקודמים ולבחור את הקורקינט שכשאתם עליו, אתם לא רוצים לרדת ממנו.

No Image

השאירו תגובה

אנו מעריכים סודיות, ולא חולקים את המידע האישי שלך עם צדדים שלישיים

תפריט נגישות