קורקינט חשמלי: איך לבחור איזה סוג הכי מתאים לי?

קורקינט חשמלי EWAY

בשנים האחרונות, קורקינט חשמלי סחף את כל העולם בסערה. היום ניתן לראות אף יותר אנשים שנוסעים על קורקינטים חשמליים מאשר על אופניים חשמליות. ולמה? הוא קל, מהיר, פשוט לנסיעה ועושה את העבודה באפס מאמץ! היום, קיים מגוון עצום ורחב ידיים, המכיל הרבה סוגים שונים של קורקינט חשמלי מהם ניתן לבחור. סוגי קורקינטים חשמליים שונים יכולים להתאים לאנשים שונים, בטווח גילאים שונה, וכמו כן גם לשמש עבור סוגים שונים של שימושים. אז כיצד בעצם נדע איזה סוג קורקינט חשמלי הכי מתאים לנו? איך אפשר לבחור? מתלבטים? המאמר הזה במיוחד בשבילכם.

איך אפשר לבחור קורקינט חשמלי מתאים?

כאשר אתם בוחרים קורקינט חשמלי, מאוד חשוב לשים לב ולוודא שהוא עומד בכל תקני הבטיחות הדרושים. וודאו שאתם רוכשים את הקורקינט החשמלי שלכם מידי ספק אמין ומקצועי. אצלנו ב eWay, כל הקורקינטים הם איכותיים ומיוצרים על ידי החברות השונות על פי תקנים אירופיים חמורים. הדגמים המוצעים באתר הם איכותיים ביותר ויכולים להתאים לאנשים בטווחי גילאים שונים.

קיימים דגמים שמתאימים לאנשים בגל גיל ומכל מין. קורקינטים למבוגרים, קורקינטים לילדים, דגמים המתאימים לבנים או בנות, ועוד. אז איך תדעו מהו הסוג הטוב ביותר עבורכם?

ובכן, לפני הכל, וודאו שאתם בוחרים את הקורקינט שלכם לפי התחשבות במספר פרמטרים חשובים ועיקריים כדוגמת המשקל ומבנה הגוף שלכם. הקורקינט צריך להיות מותאם למי שרוכב עליו בצורה המדויקת ביותר שניתן. הנהיגה בקורקינט דורשת תנאים בסיסיים כמו גובה ומשקל מתאימים, יציבות על המרכב, יכולת אחיזה ותמרון כמה פעולות במקביל, ועוד. לאחר שבחנתם את כל הנקודות האלו, הגיע הזמן לבחור קורקינט חשמלי משלכם.

בחרו בקורקינט חשמלי פשוט לתפעול

חשוב מאוד לזכור שכאשר אתם רוכשים קורקינט חשמלי, מדובר בעצם ברכב לכל דבר. מהסיבה הזו, הוא צריך להיות קל לתפעול ונוח לנשיאה. המטרה העיקרית צריכה להיות שימוש קליל ויעיל בקורקינט שלכם, ללא סיבוכים מיותרים. לנוחות אין תחליף. אם אתם מחפשים קורקינט פשוט וקליל, הדגם ג'ק הוט פרו מבית ג'ק הוט ישראל למשל, יכול להתאים לכם.

וודאו שהקורקינט החשמלי שלכם קל לקיפול ונשיאה

במקרים רבים אתם נוסעים לטייל בעיר אחרת, ואין כמו לקחת את הקורקינט החשמלי שלכם אתכם. כך תוכלו להימנע משימוש בתחבורה ציבורית או ברכב בכל מקום אליו אתם מגיעים, אם תרצו בכך. העניין הוא, שלא כל קורקינט חשמלי מתקפל בצורה קלה או בנוי בצורה נוחה לנשיאה. כאשר אתם בוחרים איזה סוג קורקינט חשמלי הכי מתאים עבורכם, זוהי נקודה שכדאי לקחת בחשבון. וודאו שאתם יכולים להתנייד אתו בקלות. הוא צריך להתקפל בצורה יעילה ולהיות יחסית קל משקל. קורקינט חשמלי מומלץ שמתקפל בקלות וקל לנשיאה הוא מי אלקטריק סקוטר מבית שיאומי.

התאימו את הבחירה שלכם לסוג השימוש

נקודה נוספת שכדאי להתייחס אליה כאשר אתם בוחרים קורקינט חשמלי, היא סוג השימוש שאתם מעוניינים לעשות בו. מה זאת אומרת? כלומר, טווחי הנסיעה שאתם מתכננים לבצע, השטח בו תיסעו וסגנון הרכיבה שלכם. הסוללה של הקורקינט צריכה להיות מספיק חזקה ואיכותית על מנת שתוכל לשאת אתכם למרחקים המבוקשים ו"לעמוד בקצב" שלכם. הדגם IMAX של מגנום יכול להתאים לכם במקרים אלו.

No Image

השאירו תגובה

אנו מעריכים סודיות, ולא חולקים את המידע האישי שלך עם צדדים שלישיים

תפריט נגישות