אופניים חשמליים בכמה מילים

מהם אופניים חשמליות? אופניים חשמליות הם אופניים שיש בהם גם מנוע, שהורכב על האופניים או שהגיעו איתם ישירות מהיצרן. ניתן להסב אופניים רגילות לאופניים חשמליות על ידי הוספת מנוע בשיטות שונות, וניתן לרכוש אופניים חשמליות מוכנות. אם יש לכם אופניים טובים, כדאי לכם לברר כמה תעלה ההסבה והאם האופניים שיתקבלו יהיו נוחים לכם, ולא לרכוש מיד אופניים חשמליות חדשות. בארץ קיימות חנויות רבות שבהן ניתן לרכוש אופניים חשמליות מסוגים שונים וברמות מחיר שונות, וכמה מקומות שבהם ניתן להסב אופניים רגילים ולהוסיף להם מנוע. בהחלט כדאי להתייעץ עם אדם שיש לו כבר אופניים חשמליים ולקבל ממנו טיפים, ולבצע סקר שוק בתחום. חבל להשקיע סכומים גדולים של כסף עבור אופניים מתוחכמות ומשוכללות, כשגם אופניים פשוטות יותר יספיקו ויתאימו לכם.

כיום ניתן לראות ברחובות הערים יותר ויותר אופניים חשמליים. מדוע אלו צוברות תאוצה ופופולאריות? בערים הגדולות יש בעיות חניה קשות ובעיות פקקים. רכיבה על אופניים פותרת את הבעיות האלו. לרוב ניתן להחנות את האופניים בכל מקום, והפקקים נמנעים כיוון שניתן לרכוב במהירות על שבילים אופניים, על הכביש לצד המכוניות ולעתים אפילו על המדרכות, כך שאין צורך להמתין בפקקים ולחכות זמן ארוך. החיסרון שהיה עד עתה הוא המאמץ ברכיבה והכושר שצריך לצבור כדי להיות מסוגלים לרכוב למרחקים ארוכים או בתנאים שונים של הנסיעה- עליות וכדומה. אופניים חשמליות פותרות את הבעיה הזאת.

כאשר רוכבים על אופניים חשמליות מפעילים את הדוושות, כך שכן מופעלים השרירים ויש צורך במאמץ כלשהו, אך המנוע עושה את מרבית המאמץ ונותן את האנרגיה לנסיעה. אין צורך בכושר מיוחד או ביכולות טכניות של רכיבה, ולמעשה כל מי שיודע לרכוב על אופניים יוכל בקלות לרכוב על אופניים חשמליות, וליהנות מאוד מהרכיבה. על ידי רכיבה על אופניים חשמליות ניתן לחסוך זמן רב בפקקים ובמציאת חנייה, וכן גם לתרום למניעת הזיהום ההולך וגדל בערים הגדולות. כמו כן, כמובן שהרכיבה על אופניים חשמליות יכולה לחסוך סכומים גדולים של כסף.

אמנם יש צורך ברכישת אופניים חשמליות או בהסבה של אופניים קיימות לחשמליות על ידי הוספת מנוע, אך מדובר בהוצאה חד פעמית ולא מתמשכת, וגם אותה כמובן במרבית המקרים ניתן לחלק לכמה תשלומים. מכיוון שמדובר באופניים חשמליות, אין הוצאות על דלק וכמובן שאין הוצאות על ביטוח יקר לרכב. ההוצאות הן בעיקר לתחזוקה מעת לעת, כך שמדובר בהוצאות נמוכות מאוד ביחס להוצאות על רכב פרטי. כמו כן, ניתן לרכוש אופניים חשמליות מתקפלות- וכך לשאת אותן ברכבת, באוטובוס ובתא המטען של הרכב הפרטי.

ערים רבות מנסות לעודד אנשים להגיע למקום עבודתם בתחבורה הציבורית, וניתן לשלב שימוש באופניים חשמליות עם תחבורה ציבורית. אם מדובר באופניים מתקפלות, ניתן לרכוב עליהן לתחנת הרכבת או האוטובוס, לקפלן, לנסוע ברכבת או באוטובוס עד לתחנת היעד ומשם להמשיך ברכיבה ישירות למקום העבודה, כך נחסך זמן רב, ואם נוסעים ברכבת כמובן שתורמים למניעת זיהום האוויר.

No Image

תגובה אחת

  1. 1 בנובמבר 2012

    אני רוצה להשכיר אוניים חשמליים בבקשה תיתקשרו אלי 0509082229

    השב

השאירו תגובה

אנו מעריכים סודיות, ולא חולקים את המידע האישי שלך עם צדדים שלישיים

תפריט נגישות