הסקייטבורד החשמלי הכי חם בעולם Boosted Boards!

יש סקייטבורדים ממונעים זולים יותר, יש כאלה קלים יותר ויש כאלה עם טווח נסיעה גדול יותר – אבל אף סקייטבורד ממונע הוא לא חם היום בעולם כמו ה-Boosted 2.0, ואנחנו פה בשביל הכיף, נכון?

מי שאחראי על הטירוף הוא בעיקר ה"וולוגר" המלך CaseyNeistat שעליו אנחנו ממליצים מאד בנפרד, אבל לענייננו:

 

 

הסקייט החשמלי הכי חם כרגע

לא שאין עוד יתרונות לדור השני של ה-Boosted board: הוא יציב מאוד, הוא מתמסר אלינו, הוא מגיע למהירות של 30 קמ"ש, הוא יפה (תתכוננו להמון מבטי וואו), והכי חשוב, לא צריך להיות סקייטר מקצועי כדי להתאהב בו. גם מי שהיה ילד זהיר במיוחד ואף פעם לא רכב על סקייטבורד, וגם בתור מבוגר לא פרגן לעצמו את החוויה המשחררת, יגלה שעם Boosted 2.0 קל להיות קול.

 

 

שליטה מלאה עם שלט ידידותי להפליא

השלט של הסקייט החשמלי השלט... או השלט

ה- Boosted 2.0 מגיע עם שלט ידידותי להפליא – רוצים להאיץ את המהירות ואת האדרנלין? אגודל למעלה. צריכים לבלום? אגודל למטה. כמה פשוט ככה מלהיב, ואפשר גם לקבוע את מידת הרגישות של השלט בהתאם לעד כמה אתם מיומנים בשליטה על הסקייטבורד: אם אתם רק מתחילים ואולי קצת חוששים (מניסיון, תוך כלום זמן לא תבינו ממה חששתם) ה-Boosted יגיב באיזי לכל פקודה, ואם אתם כבר סקייטרים מנוסים הכלי יתמסר אליכם לגמרי ותוכלו לגלות מה הוא באמת יודע לעשות.

אגב, הסקייטבורד הראשון של Boosted סבל מחיסרון קטן אבל מעצבן: זמן תגובה ארוך יחסית של השלט. המהנדסים של החברה, שמן הסתם מבינה שאנחנו מצפים מכל מכשיר חשמלי לבצע את מה שאנחנו רוצים ברגע שאנחנו חושבים על זה, שיפרו את השלט, הוסיפו חיבור בלוטות' שני, והתוצאה: אתם לוחצים על כפתור, הסקייטבורד מציית. מיד, בלי נתקים ובלי הרגע המעצבן של "נו, שיגיב כבר".

לוח גמיש וחזק

מכירים את זה שיצרני כלי רכב מבטיחים חוויית נסיעה רכה וחלקה? אז הלוח של ה- Boosted 2.0, שעשוי מבמבוק ופיברגלס, גמיש וחזק כמו מתעמלת אמריקאית עם מאמן רומני.

הגלגלים הגדולים (80 מ"מ) והסרנים שמחברים אותם ללוח תורמים גם הם ליציבות ולשיכוך הזעזועים, אפילו במהירויות גבוהות (שמן הסתם תגיעו אליהן), וגם אם העירייה לא ממש השקיעה בכבישים ובדרכים שעליהם תרכבו אתם לא תרגישו את זה.

הקרש של הבוסטד בורדס

מים? אז מה

אחד השיפורים החשובים ביותר של ה-Boosted 2.0 ביחס לאחיו הבכור הוא העמידות למים. כל החלקים החשמליים מוגנים לגמרי, כך שגם אם יש מים על הכביש אין מה להתרגש, רק קחו בחשבון שלא מדובר בחסינות מוחלטת, אז אל תנסו לרכב עליו בתוך בריכה…

גוף צר וארוך, גלגלים גדולים, יציבים ומושכי תשומת לב

אורך הלוח הוא 38 אינץ' (כ-96 ס"מ) והרוחב שלו הוא 190 מ"מ – מספיק גדול כדי שכל אחד יוכל לעמוד עליו בנוחות, ולא גדול מדי כך שאפשר להשתחל עם ה- Boosted 2.0בכל מקום ולתמרן איתו בקלות.

הגלגלים כאמור בקוטר 80 מ"מ, מה שמבטיח יציבות מרבית ודילוג קליל על אבנים קטנות ומכשולים מטופשים, והצבע הכתום שלהם מבטיח שכולם יסתכלו עליכם – תתחילו לתרגל את החיוך שאומר "כן, זה באמת וואו".

ה-Boosted 2.0 שוקל 6-7 ק"ג – לא הכי קל שיש, אבל גם לא משקל שימנע מכם לעלות איתו במדרגות, לקחת אותו אתכם ברכבת ובאופן כללי לשמור את הסקייטבורד תמיד בהישג יד כדי שאם יתחשק לכם לרכב עליו (ויתחשק לכם, באחריות) תוכלו מיד לעשות זאת.

לאיפה אתם יכולים להגיע עם ה-Boosted 2.0?

תמונות נוספות של הסקייטבורד החשמלי האם המחיר שווה?

כשמתחילים לרכב על ה- Boosted 2.0 לא קל להפסיק. אם בכל זאת אתם מוכנים להסתפק בטווח נסיעה של 11-13 ק"מ תוכלו להישאר עם הסוללה הסטנדרטית, ואם אתם רוצים להגיע עם סקייטבורד חשמלי למקומות רחוקים יותר או סתם ליהנות ממנו לשעות רבות יותר (ובעצם אין דבר כזה "סתם ליהנות", שהרי כבר סיכמנו שאין טעם בחיים בלי הנאות) מוצעת לכם האופציה של סוללה חזקה יותר, שאיתה אפשר לעבור בערך 20 ק"מ.

חיווי של 5 אורות מאפשר לכם לראות בקלות מה מצב הסוללה בכל רגע, ובכל מקרה גם אם הסוללה נגמרת הכיף יכול להימשך – אל תשכחו שגם הרגליים שלכם יכולות לספק תאוצה התחלתית ולעצור את הסקייטבורד כשהגעתם ליעד.

בשני המקרים מדובר בסוללת ליתיום משוכללת שכוללת בין השאר BMS (Battery Management System, מערכת ניהול סוללה ששומרת עליה), ונטענת מהר – שעת טעינה מאפשרת רכיבה למרחק של בערך 10 ק"מ, ככה שלא תצטרכו לתרגל דחיית סיפוקים כשאתם רוצים כבר לעלות על הסקייטבורד.

עוד כדאי לדעת שהדור השני של ה-Boosted נהנה מתוספת מבורכת ביחס לדור הראשון: האפשרות להחליף את הסוללה, בקלות ובפשטות.

מהר יותר, גבוה יותר, חזק יותר – אבל לא זול

ישנם 3 דגמי  Boosted 2.0– סינגל (בעל מנוע אחד), דואל ודואל+ (שמן הסתם כבר הבנתם שמצוידים בשני מנועים).

המהירות המרבית של הסקייטבורד החשמלי היא כ-29 קמ"ש ב-Single, 32 קמ"ש ב-Dual, וכ-35 קמ"ש בדגם ה-+Dual.

השיפוע המקסימלי שאפשר לטפס עליו עם ה-Boosted 2.0 Single הוא 10%, עם ה-Dual תוכלו לצלוח גם שיפועים של 20%, ואם אתם גרים בחיפה, בירושלים או בכל מקום אחר שיש בו עליות חדות של 25% ה-+Dual הוא הדגם המתאים לכם.

הספק המנוע: 1000 וואט (Single), 1500 וואט (Dual), 2000 וואט (+Dual). בכל מקרה מדובר במנוע ללא מברשות (Brushless DC Motor).

מחירים: ה-Single נמכר בארה"ב ב-999$, ה-Dual ב-1299$ וה-+Dual ב-1499$. עבור סוללה המאפשרת טווח נסיעה מורחב תיפרדו מעוד 100$ אבל תזכו ליהנות מהחוויה של רכיבה על הסקייטבורד הממונע הכי כיפי שיש לזמן רב יותר. שווה, לא?

דני שקד

דני

נוסע רק על כלים חשמליים כבר 10 שנים ומתרגש כמו ילד בן 5 בכל פעם שעולה על כלי חשמלי חדש :) בעל תשוקה יוצאת דופן לנסות ולהכיר כל כלי חדש שיוצא.

11 תגובות

  1. 16 במרץ 2018

    היי מה קורה היתי רוצה לקנות boostd אתה מוכר??

    השב
    • 27 במרץ 2018

      היי חברים,
      אנחנו לא מוכרים את הדגם. אין עדיין תקן בארץ לסקיייטבורד חשמלי. יכול להיות בעיתי להעביר את זה בטיסה, ייתכן וזה יעצר במכס. עשינו כתבה על הנושא מזמן להציץ :
      העלאת אופניים וקורקינטים חשמליים למטוס

  2. 23 במרץ 2018

    אני מעונין לדעת אם אתה מוכר ואם לא האם אתה ממליץ על חנות בניו יורק והאם אפשר להביא את זה בטיסה ?

    השב
  3. 27 במרץ 2018

    יש כיוון לתקן בארץ?

    השב
    • 27 במרץ 2018

      בינתיים נראה שאנחנו רחוקים מזה. הכי טוב פשוט לקנות בחו"ל. לפרק את החלקים ,ולשים את זה ככה בתיק.

      השב
  4. 19 בספטמבר 2018

    יש לי Boosted שאני צריך לתקן מה אני עושה ?

    השב
  5. 30 בינואר 2019

    אני רוצה לקנות One Wheel זה מוצר דומה עם אותו רעיון ואני רואה שלא מיבאיים משהו בסגנון לארץ עכשיו ראיתי בחור לא מזמן נוסע באחד ברחוב ולא הספקתי לתפוס אותו לשואל אבל אם אני מכניס למזוודה מפרק הכל מצידי גם ברגים ומציר במכס עדיין לא יאפשרו לי להכניס את זה?

    השב
  6. 11 במאי 2019

    היי
    יש לי לונגבורד חשמלי שנשבר לו הבורד עצמו
    יש אפשרות להחליף את הבורד עצמו ולהתקין מחדש את הסוללה ? כי אני רואה שבחלקה היא מודבקת
    הדגם שיש לי זה YUNEEK E-GO

    השב
  7. 3 ביולי 2019

    קניתי לונגבורד חשמלי בארץ, מאוד ממליץ לא לקחת סיכונים, כבר החרימו לי בוסטד אחד בLA.

    השב
  8. 6 במרץ 2020

    לידיעתכם, Booster board עומדת לסגור את הבאסטה.
    החברה צברה מליונים בחובות בשל משבר בקורונה.
    כל מערך המלאי באתר שלהם הוא our of stock
    רק מציין עובדה🙏.

    https://youtu.be/PkFAGbvUC7w

    השב
  9. 22 באוקטובר 2020

    למה אי אפשר לראות את התגובות?

    השב

השאירו תגובה

אנו מעריכים סודיות, ולא חולקים את המידע האישי שלך עם צדדים שלישיים

תפריט נגישות