קורקינט חשמלי- הרכב החדש של אנשי העסקים

פעם זה היה משחק ילדים, אחר-כך כלי רכב לחובבי גאדג’טים וחידושים ועכשיו מגיע השלב הבא באבולוציה של הקורקינט: כלי רכב נוח ויעיל במיוחד לאנשי עסקים.

כשחושבים על זה, זאת התפתחות טבעית. אמנם אין בן אדם שלא אמר לפחות פעם אחת בחיים ש”זמן זה כסף”, אבל אצל אנשי העסקים זמן הוא באמת כסף, וליתר דיוק בזבוז זמן בפקקים או בחיפושים אחרי חנייה עלול לעלות להם ביוקר. חוץ מזה, אנשי עסקים רגילים שהכל קורה מהר, והחיים דינמיים מאוד, ככה שקשה להם בכלל לקבל את הרעיון של להיות תקוע בפקק שלא רואים את ההתחלה שלו – עוד סיבה טובה לעבור לקורקינט חשמלי.

להתחיל את יום העבודה בכיף, לנצל כל דקה

דמיינו איך אתם נכנסים בבוקר למשרד, בדיוק בזמן שרציתם להגיע, רגועים, נהנים מהשקט של לפני כל הטלפונים והלקוחות, שותים בנחת קפה… יש דרך טובה מזו להתחיל יום עבודה?

גם במהלך יום עבודה אינטנסיבי – ואצל אנשי עסקים רוב ימי העבודה אינטנסיביים ותזזיתיים – קורקינט חשמלי הוא יתרון משמעותי: לא משנה לאן אתם צריכים להגיע, אם בדיוק נסגרו כבישים באזור, אם יש חניה או אין חנייה, אתם תהיו שם בדיוק בשעה שקבעתם וסביר להניח שאפילו כמה דקות לפני, כך שתוכלו להתרווח בנונשלנטיות במקום להגיע מיוזעים ולחוצים, שלא לדבר על פגישות שמפספסים כי מאחרים.

קורקינט חשמלי למבוגרים

רושם חיובי במיוחד

קורקינט חשמלי הוא לא רק כלי רכב יעיל מאוד אלא גם דרך מצוינת ליצור רושם חיובי במיוחד – דבר שגם הוא חשוב מאוד לאנשי עסקים.

לתדמית המוצלחת של הקורקינט החשמלי, ושל מי שכבר בחר להתנייד בעזרתו, 2 מרכיבים: קודם כל מדובר בכלי רכב חדשני שעוד לא הפך לנורמה, כך שאנשי עסקים שבחרו להצטייד בו נתפשים כאנשים מתקדמים שמזהים במהירות הזדמנויות חדשות, ובמידה מסוימת מבשרים את העתיד (שאין ספק שתחבורה חשמלית אישית תהיה חלק משמעותי בו).

בנוסף הקורקינטים מסייעים בצמצום זיהום האוויר – ומאחר שכולנו מודעים לחשיבות הרבה של שינוי ההתנהגות כדי לשמור על הסביבה, מי שמגיע לפגישה עסקית עם קורקינט חשמלי מקבל נקודות זכות רבות.

חנייה שמוקדשת לקורקינטים חשמליים

היתרונות המשמעותיים של הקורקינט החשמלי לאנשי עסקים הביאו לכך שביותר ויותר חברות אפשר למצוא חנייה שמוקדשת לקורקינטים הממונעים – כך שגם החברה עצמה נהנית מהמעבר ממכונית לקורקינט ובעצם זוכה לרווח כפול: גם עובדים שמגיעים בדיוק בזמן ועם אנרגיות חיוביות במיוחד לעבודה, וגם חיסכון בשטח חנייה יקר.

שילוב מושלם גם עם רכבת

עוד יתרון של קורקינט חשמלי שרלוונטי ללא מעט אנשי עסקים הוא השילוב המושלם שלו עם רכבת – הקיפול המהיר והמשקל הקל מאפשרים לעלות איתו לרכבת בשיא הנוחות, ואפילו בשעות העומס, שכן הוא לא תופס מקום רב. בזכות כל אלה מובטח חופש אמיתי מבחינת מקום המגורים, וגם מי שלמשל רוצה לחיות באזור בנימינה יכול להגיע למשרד בכל מקום בגוש דן תוך מקסימום שעה, בשיא הנוחות והנחת.

No Image

השאירו תגובה

אנו מעריכים סודיות, ולא חולקים את המידע האישי שלך עם צדדים שלישיים

תפריט נגישות