ראשון לציון יוצאת למלחמה בגנבי האופניים החשמליות

אופניים חשמליות הופכות למשוכללות יותר ויותר – מבחינת היכולות והטכנולוגיה וגם המאבק בתופעת הגניבות, שלמרבה הצער מתרחבת במקביל לגידול בפופולריות של כלי הרכב הכיפי והיעיל, מייצר עוד ועוד פתרונות.

גם הרשויות מצטרפות למלחמה בגנבי האופניים החשמליות, ודוגמה עדכנית היא עיריית ראשון לציון שיזמה מבצע חריטת מספרי תעודת זהות על שלדת האופניים.

כדאי לדעת שהחריטה מתבצעת כך שלא תפגע באסתטיקה של האופניים, מוצעת בחינם לתושבי ראשל"צ ומחייבת השקעה של כמה דקות בלבד.

החריטה אמנם לא תמנע מגנבים להסתלק עם אופניים שבעליהן לא נקטו צעדי הגנה נוספים, אבל תקשה – כך מקווים בעיריית ראשל"צ – על הגנבים למכור את השלל, שכן פרטי בעלי האופניים החשמליות שיאמצו את היוזמה יישמרו במאגר נתונים מיוחד אשר משותף לעירייה ולמשטרה. בזכות המאגר המשטרה תוכל לזהות בקלות רבה אופניים גנובות, ובנוסף כל מי שרוכש אופניים חשמליות שאינן חדשות יוכל לוודא שהן לא גנובות (פעולה שתמיד כדאי לבצע, מסיבות רבות).

המבצע יתקיים ב-16.5.17 וב-17.5.17, בשעות 14:00-20:00, ברחבת עיריית ראשל"צ. נכון להיום ישנם בעיר כ-5,000 זוגות של אופניים חשמליות, ואגב, גם בחברה העירונית לביטחון וסדר ציבורי, שיזמה את החריטה, כבר עברו לשימוש באופניים בעלות מנוע עזר שהחליפו את הקטנועים לשביעות רצונם של הפקחים והתושבים גם יחד.

למציאות אופניים חשמליות בראשון לצון:

חנויות אופניים חשמליים

איילה קאופמן

איילה

איילה התאהבה בכלי תחבורה חשמליים מהרגע הראשון שניסתה, החיוך מהנסיעה הראשונה על הקורקינט החשמלי שלה עדיין לא יורד מהפנים. בעלת רצון ותשוקה בלתי נגמרים להכרת דגמים חשמליים חדשים ויצרנים מעניינים.

השאירו תגובה

אנו מעריכים סודיות, ולא חולקים את המידע האישי שלך עם צדדים שלישיים

תפריט נגישות