חנות לאופניים חשמליות בסגנון שונה מהחנויות של פעם

אצל כמעט כל מי שעבר את גיל 30-40 נמצאת עדיין אי-שם בירכתי הזיכרון דמות מיוזעת עם ידיים ופנים מרוחים בגריז – מתקן האופניים המיתולוגי של השכונה. בדרך כלל היה מדובר על אדם מבוגר (וגם אם היה צעיר, עם הגריז בכל מקום והסרבל המהוה הוא נראה מבוגר, ואולי בעצם לילדים כל מי שעבר את גיל 30 נראה כמעט קשיש) שעבד בכוך צנוע ומבולגן, כוך שברוב המקרים היה גם המקום שבו קנינו אופניים.

גם היום עדיין ניתן למצוא בלא מעט מקומות חנויות אופניים קטנות, צנועות ועם קסם של פעם, אבל העולם כבר הפך למקום אחר לגמרי מזה שהכרנו בסך הכל לפני 20-30 שנה וגם בתחום הזה השינוי בולט לעין. לצד אותן חנויות שכונתיות פועלות שלל חנויות אופניים מודרניות שבמקרים רבים נראות כמו אולמות תצוגה של מכוניות, חנויות בוטיק יוקרתיות ואפילו בית קפה שהוא גם חנות אופניים.

אולמות תצוגה שנותנים כבוד לאופניים

אם חנות האופניים של פעם הייתה לרוב קטנת ממדים, היום חנויות לאופניים חשמליות (וכמעט שלא תמצאו חנות למכירת אופניים שלא מציגה דגמים עם מנוע) הן אולמות תצוגה רחבי ידיים, מוארים היטב, עם רצפת פרקט מרשימה ותאורה מושקעת, ובאופן כללי מקום שמספק חוויית קנייה איכותית ובעצם אפילו לא צריך לקנות אופניים כדי ליהנות מביקור בהן.

השטח הגדול יחסית מאפשר הצגת מגוון רחב של זוגות אופניים חשמליות ואחרות, של יצרנים רבים ובמנעד מחירים שמאפשר לכל אחד למצוא זוג אופניים שיתאים לצרכים שלו ולמסגרת התקציב שלו. במקרים רבים מציעה חנות לאופניים חשמליות גם אופניים יד 2 במצב תקין וכמובן שלל אביזרים לרוכבי האופניים, בין אם מדובר במי שהפך את הרכיבה לתחביב של ממש ו/או פעילות ספורטיבית, ובין אם מדובר על מי שפשוט מחפש את הדרך היעילה ביותר והכיפית ביותר להגיע לכל מקום בעיר.

תצוגת אופניים חשמליים בחנות

 

מי עובד בחנויות האופניים של היום?

הבדל נוסף בין חנויות האופניים של פעם לאלה של היום הוא צוות העובדים: אם בעבר "צוות" החנות היה בן אדם אחד שלא תמיד הצליח לעמוד בעומס ולתת שירות איכותי באמת לכולם (גם אם לקראת יום כיפור היה מצרף אליו את אחיו או ילד בר מזל מהשכונה), הרי שכיום בחנויות לאופניים חשמליות תמצאו בעיקר עובדים צעירים שהגיעו לעיסוק זה מתוך אהבה עזה לאופניים ובדרך כלל גם חיבה לטכנולוגיה וגאדג'טים באופן כללי. בהתאם רמת השירות בחנות אופניים חשמליות – בתנאי כמובן שמדובר בחנות איכותית – הינה גבוהה מאוד, והצוות שעובד במקום מאפשר לכל אחד וכל אחת למצוא את זוג האופניים שכמו יוצר בדיוק בשבילם ותפור לצרכים הספציפיים שלהם.

מוכר בחנו תאופניים חשמליים

 

האבולוציה של חנויות האופניים

כפי שהאופניים עצמן משתנות באופן דרמטי בעידן הנוכחי, גם מבחינת הביצועים וגם מבחינת האסתטיקה והייחודיות, כך אפשר לראות אבולוציה מואצת גם בחנויות האופניים.

מעבר לכל אותן חנויות אופניים מודרניות, שבמקרים רבים כוללות גם מרכז שירות שכולו מחשבים וטכנולוגיה מתקדמת, תוכלו כאמור להגיע אפילו לחנות אופניים חשמליות שהיא גם בית קפה: כפי שמן הסתם ניחשתם, מדובר במקום תל אביבי, העיר שמובילה בארץ את מהפכת האופניים הממונעות וגם את תרבות הרכיבה. בעל המקום (שכתובתו היא רחוב הרכבת 18) היה קודם לכן בעליו של בית קפה "רגיל" וגם הפעיל חנות אופניים בתל אביב, כך שמבחינתו השילוב ביניהם הוא טבעי ומתבקש – סביר להניח שבקרוב נמצא עוד מקומות שלצד קפה משובח מעניקים ערך מוסף לקהילת הרוכבים שהולכת ומתרחבת, ואגב, גם חנויות אופניים של פעם כבר מפרסמות סרטונים ביוטיוב כך שהאבולוציה באה לידי ביטוי בכל סוגי חנויות האופניים.

חנות אופניים חשמליים

 

גם אצלנו בeWay ניתן למצא את כל סוגי חנויות האופניים החשמליים בכל הארץ, גם בסגנון של פעם וגם בסגנון הבוטיק העדכני(:

חנויות אופניים חשמליים

No Image

השאירו תגובה

אנו מעריכים סודיות, ולא חולקים את המידע האישי שלך עם צדדים שלישיים

תפריט נגישות