למה לעבור לכלי חשמלי? כל התשובות

יש אינספור חששות לגבי מעבר לכלי רכב חשמלי, העיקריים שבהם: פחד שהטכנולוגיה לא מספיק מתקדמת, פחד להיתקע כאשר נגמרת הסוללה, כלי הרכב החשמליים יקרים יותר ועוד….

כדי להסיר את החששות מלבכם, הנה כמה עובדות על כלים חשמליים שגרמו לנו להאמין שהמעבר אכן כדאי:

  • טכנולוגיה מתקדמת- תשאלו כל אדם מהתעשייה, אין ספק שהכלים החשמליים הם הדור הבא של תחבורה אישית וציבורית. התחום הזה הופך להיי-טק של ממש, כבר עכשיו קיימים בשוק מנועים המחוברים למערכת ממוחשבת השולטת על פעולת המנוע וידידותית למשתמש. הכלים החשמליים לא רק מספקים את כל הצרכים שנותנים כלים רגילים, הם גם נותנים ערך מוסף לחוויית הנסיעה.
  • מפחיתים את זיהום האוויר- הכלים החשמליים פולטים פחות פחמן וכך תורמים לאוויר נקי יותר באזורים עירוניים צפופים.
  • חסכון בעלויות- ההוצאות השוטפות על הכלים החשמליים נמוכות משמעותית מכלים ממונעי בנזין. צריכת החשמל נמוכה בהרבה מצריכת הדלק והצרכנים לא מושפעים מהעלייה המתמדת במחירי הדלק.
  • שקטים יותר- הנסיעה על כלים חשמליים שונה בתחושה מכלים ממונעי בנזין, מעין גלישה על הכביש. ההבדל המשמעותי ביותר הוא אצל הקטנועים.
  • נקיים יותר- מכיוון שלא צורכים דלק, אין יותר כתמי שמן על הבגדים, ריח של בנזין, דליפת שמן כך שאפשר לאחסן אותם בתוך הבית ללא דאגה.

אומנם התחום של כלים חשמליים עוד בחיתוליו בארץ אבל הוא מתפתח במהירות מסחררת. הכלים החשמליים הופכים לנפוצים יותר בכל העולם ובמיוחד באירופה. לאט לאט נכנסות תקנות לגבי הכלים החשמליים גם מבחינת תעבורה וגם מבחינת הביטוח, ישנה גם מגמה של הקלות במיסוי על הכלים הללו כחלק מעידוד צריכה ירוקה יותר. היתרונות רק הולכים וגדלים ולכל החסרונות שעדיין קיימים היצרנים שוקדים על מתן פתרונות והתוצאות מוכיחות את עצמן.

דני שקד

דני

נוסע רק על כלים חשמליים כבר 10 שנים ומתרגש כמו ילד בן 5 בכל פעם שעולה על כלי חשמלי חדש :) בעל תשוקה יוצאת דופן לנסות ולהכיר כל כלי חדש שיוצא.

השאירו תגובה

אנו מעריכים סודיות, ולא חולקים את המידע האישי שלך עם צדדים שלישיים

תפריט נגישות