אופניים חשמליים או חשמליות

בדרך כלל הדיונים השונים סביב אופניים עם מנוע חשמלי כוללים שאלות כמו איזו סוללה עדיפה, מה הדרך הטובה ביותר לנקות את האופניים, למה לא כדאי לחשוש מהחורף, איך שומרים על האופניים שלא ייגנבו, האם לרכב על המדרכות (לא!) ועוד סוגיות פרקטיות.

סוג אחר של דיונים הוא סביב כלי רכב חשמליים באופן כללי ובפרט תרומתם לשמירה על כדור הארץ וצמצום זיהום האוויר – ויש עוד שאלה שמרחפת סביב האופניים עם המנוע: הם חשמליים או שהן חשמליות?

והתשובה: אופניים חשמליים.

כמובן שגם אם תדברו על אופניים חשמליות כולם יבינו אתכם, אבל אם במקרה ייקלע לשיחה אחד מחברי האקדמיה ללשון, הוא עלול לנזוף בכם. הסיבה לכך היא שהאקדמיה קבעה באופן חד משמעי שכל פריט שמורכב מ-2 איברים זהים הינו זכר. בהתאם, המשקפיים יפים ולא יפות, המכנסיים מחמיאים ולא מחמיאות, המגפיים נוחים ולא נוחות והאופניים חשמליים ולא חשמליות.

אגב, מאחר שהכלל הוא שפריט אשר מורכב מ-2 איברים זהים הוא זכר, לא ברור אם גם לאופניים עם גלגל אחורי גדול וגלגל קדמי קטן למשל חובה להתייחס כאל זכר או שמא יש לנו חופש בחירה – מה שבטוח הוא שתמיד יהיו כאלה שיספרו לכם בעיניים נוצצות על האופניים החשמליות החדשות שלהם, ובעצם זה מה שהכי חשוב, ההתלהבות מכלי הרכב המשתלם והמהנה.

No Image

השאירו תגובה

אנו מעריכים סודיות, ולא חולקים את המידע האישי שלך עם צדדים שלישיים

תפריט נגישות