באיזה קורקינט חשמלי לבחור

הגשת שאלה

בן 40, שוקל 87 קג.

נסיעות קצרות יחסית בתוך תל אביב.

 

המחיר כרגע פחות מעניין אותי, יותר התאמה לצרכים ונוחות שימוש ומחסור בתקלות ופנצרים.

 

נסעתי על mii2, אינוקים לייט וסופר 3 קוייוק.

 

בלייט משום מה הרגשתי טוב. אני לא מחפש מהירויות, והמצערת הגיבה נכון מתון וטוב. הסופר 3 הרגיש לי מופרע ומהיר מידי. מצערת עצבנית וכלי כבד.

 

מוכר אחד אמר לי שאם אהבתי את האינוקום לייט הוא מתאים למשקל שלי ואחר התנגד ואמר שאני צריך סופר3  .

ה mii2 הרגיש לי טוב יותר מהסופר3. כאילו יציב יותר ומגיב טוב ומתון יותר אם כי המעצור מגיב קצת אגרסיבי ומוזר.

 

על הסקוטאייר עדיין לא נסעתי.

מה דעתכם אתם?

תודה.

 

מאת איציק
בתאריך 14-10-2018
איציק

תשובה אחת

  1. 24 בנובמבר 2018

    היי
    אני גם באותו מצב.
    נסעתי על המי2 על האינוקים 3 סופר על הלייט 2.0 ועל הסקוט אייר.

    הכלי הכי נוח ונעים היה האינוקים. הבלם הקדמי ההכריי לדעתי בכלים מהסוג הזה, עובד ממש טוב, לא מגיע לנעילת גלגל אבל עוצר חזק. גם הצמיגים באינוקים רמה אחת מעל.

    הסקוט אייר הכי חזק והכי קל, אין לי מושג איך הם מעזים לשווק אותו ללא בלם קדמי. אין אפשרות לעצור מהר. הכלי עם השירות והאמינות הכי טובים, אבל בדגם הוויד מגיע ללא מעצור. לא בא בחשבון מבחינתי.

    המי2 מרגיש הכי פחות ספורטיבי. תגובת מצערת עם דיליי. בלם קדמי ואחורי מעולה. מנוע חזק, אבל לא כמו הסקוט אייר או האינוקים. במחיר הנכון הוא אופציה טובה. ביאס אותי האבזור הנחות שלו. פנס קדמי עם תושבת חלשה, הקרש צר מידיי, והם רוצים 400 שקל בשביל הקרש.

    תבדוק גם את G3, הבנתי שמוכרים גם אחד בשם פאלקון שנחשב מעולה, ויש עוד כמה דגמים סיניים שנראים טוב, עם בלימת זעזועים (קריטי למדרכות וכו)

    אני עוד לא מצאתי קורקינט שראוי לקנות בקטגוריה של מעל 5000 שקל

    השב

השאירו תגובה

אנו מעריכים סודיות, ולא חולקים את המידע האישי שלך עם צדדים שלישיים

תפריט נגישות