אני ממש מבולבל, אשמח שתעשו לי סדר

הגשת שאלה

החלטתי לקנות אופניים חשמליים. אני נוסע בסביבות 4 ק"מ לכיוון. בעיקר נוסע איתם לעבודה.

בקיצו, לקראת הקנייה התחלתי לחקור את התחום .חייב לציין שאני ממש מבולבל. אני מסתכל על המפרטים הטכניים של הדגמים והכל נראה לי ממש דומה. הדבר היחידי ששונה זה השם של הדגם או היבואן. אבל יש כאלה שמוכרים בפחות ויש כאלה שיותר. למה? מה משנה את המחיר? על סמך מה אני מחליט מה מתאים לי? יש לכם המלצות ? תובנות בנושא?

 

 

מאת שי
בתאריך 23-12-2017
שי

3 תשובות

  1. 23 בדצמבר 2017

    זה נכון שהמכלולים יוצרים את השוני בין הדגמים וזה עושה את ההבדל. אבל לא יעזור, יש גם הרבה מקרים של דגמים שהם זהים ומה ששונה בהם זה השם שלהם.
    השוק הזה די פרוץ. אי אפשר להלחם בזה. לכן ממליץ לך להכיר את השמות החזקים והאמינים , שנמצאים כבר הרבה זמן בשוק, שיש להם חנות יבואן והרבה משווקים. תתחיל לחקור קצת על מגנום למשל, גרין בייק, אקופאן, שיקו. תבקר אצלם בחנויות, תתקשר.. אולי יעשה לך גם קצת סדר.

    השב
  2. 26 בדצמבר 2017

    ווואי אני ממש מבינה אותך!! בדיוק מה שהרגשתי כשהחלטתי לקנות אופניים חשמליים. אני גם למדתי את התחום לאט לאט. אנסה לעשות לך סדר. מבחינת המפרט אצל כולם 250 ואט ו25 קמ"ש מהירות כי זה התקן בישראל. אצל כל אחד יש שוני מבחינת המכלולים. מערכת בלימה למשל, סוג מנוע. מגנון קיפול. המכלולים השונים הם אילו שמשפיעים על המחיר. אני מעריכה שדגם שהמחיר שלו נמוך בנוי ככה שהוא לא יחזיק לך להרבה זמן באמת.

    מקווה שעזרתי קצת.

    השב
  3. 27 בדצמבר 2017

    כמו ששמעון אמר , תלך על השמות החזקים בתחום, מוסיף לרשימה של שלו גם את קל אופן יש לכם אחלה דגמים שמחזיקים להרבה זמן

    השב

השאירו תגובה

אנו מעריכים סודיות, ולא חולקים את המידע האישי שלך עם צדדים שלישיים

תפריט נגישות