מתלבט איזה קורקינט לקנות

הגשת שאלה

שלום לכולם,

אולי אנשים פה יוכלו קצת לעזור לי בהתלבטות. החלטתי לקנות קורקינט חשמלי, עשיתי נסיעות מבחן על מי2, אינוקים, סקוטראייר ואיזיבייק. איזיבייק ומי2 נפסלו מבחינתי. ההתלבטות היא בין האינוקים לבין הסקוטאייר.

מצד אחד היה לי ממש כיף לנסוע על האינוקים כי המצערת שלו ממש גמישה ואפשר להשתמש בה תוך כדי נסיעה למהירויות נמוכות מאד ומהירות מאד וזה היה לי ממש נחמד וגם אפשר להתקין עליו כיסא שזה ממש טוב

מצד שני הרושם שקיבלתי מהסקוטאייר שזה מקום יותר עם "בית" כלומר יהיה למי לפנות אם יהיו תקלות והכל מיוצר בארץ, גם מכל החיפושים שלי הבנתי שהסקוטאייר נחשב היום למרצדס של הקורקינטים כאילו זה קורקינט לטווח ארוך. חסרונות שמצאתי בסקוטאייר זה שיש לו רק בלם אחורי שזה נראה לי מסוכן לנסוע עם בלם אחד, אם רוצים להוסיף עוד בלם קדמי זה עולה כסף וזה נראה לי קצת מוזר להוסיף על דבר כזה טריוויאלי כסף. גם המצערת מאד גסה וקשה לנסוע איתו במהירויות נמוכות בלי לנסוע על הילוך נמוך

מצד שלישי למה לא פשוט לקנות קורקינט בדרגה אחת פחות מכל היקרים כמו קורקינט של שיומי שבתכלס הוא נראה אחלה ויש לו אפליקציה בפלאפון שנועלת את הקורקינט ומתריעה אם מישהו מנסה להזיז אותו, הרי בסופו של דבר זה בסה"כ קורקינט שצריך להביא אותך ממקום למקום.

מקווה שלא חפרתי

תודה לכולם מראש

מאת עומר
בתאריך 27-01-2018
עומר

6 תשובות

  1. 3 בפברואר 2018

    אחי תיארת ממש טוב את סקוטאייר. הם בהחלט כאלה. הם ממש מקצוענים. יש לי את הדגם שלהם כבר שנה ומשהו, הייתי אצלם אולי פעם אחת לתיקון פנצ'ר. כל קורקינט עם שני בלמים עולה יותר.. וזה לא בהכרח יותר בטיחותי שיש שני בלמים ממה שאני ידע. אי ממליץ עליהם בכל אופן.
    לגבי שיאומי, אני מבין מה אתה אומר, אבל בעקרון אם תהיה לך תקלה לא נראה לי היא תטופל ברמת מקצועיות כמ וסקוטאיר שבונים בעצמם את הכלי ולא מייבאים אותו מסין מחברה שבעיקר מייצרת טלפונים. חוץ מזה הגלגלים שלהם הם מגומי וזה ממש לא בטח לדעתי ולא נוח לנסיעה בכבישים שלא סלולים טוב.

    השב
    • 16 במאי 2018

      אני חופר פה בפורום להבין איזה קורקינט אני צריך לקנות.. אבל חייב להגיד שהתגובה שלך נראית קצת מכורה:)

      לגבי שיאומי – אתה טועה מאוד.. שיאומי מייצרים הרבה יותר מטלפונים, זה שזה לא מגיע לארץ לא אומר שזה לא המצב:) הם מייצרים סגווים (מהטובים והזולים בעולם, ויש כאלו גם בארץ. הם גם מייצרים ציוד לבית חכם, טוסטוסים וכו' וכו'..
      סתם, רק רציתי שמי שיקרא את התגובה שלך בעתיד, יבין שהיא לא הכי מדוייקת ויקבל פרספקטיבה.. אני לא אומר שסקוטאייר לא טובים, אני בטוח שהם מעולים פלוס פלוס.

      השב
  2. 29 במאי 2018

    לא ממליצה על אינוקים.
    הקורקינט ענה על הקריטריונים שלנו
    אבל בכל תקלה שלו צריך לרוץ למעבדה שלהם. יש רק שתי מעבדות – בתל אביב ובהרצליה. ובכל פעם שנכנס למעבדה לקח לפחות יום (ובמקרה אחד שבועיים) כדי לתקן אותה.
    יש לציין לטובה שלא גובים כסף על טיפולים באחריות.
    הבעיה העיקרית שלי היא הטרחה להגיע אליהם למרכז תל אביב (ולשלם חנייה) כשאני גרה במודיעין. ולאבד ימים רבים שבהם צריך למצוא פתרון לנסיעות.
    כבר התחלנו לחשוב לקנות קורקינט חלופי כיוון שהימים האלה רבים.

    השב
    • 7 בספטמבר 2018

      איזה דגם של אינוקים יש לך?
      מתי רכשת אותו ?
      אילו תקלות בד"כ יש לך ?
      הקורקינט עושה תקלות לעיתים קרובות?

      השב
  3. 13 ביוני 2018

    אפשר לדעת למה פסלת את ומי2 ? אני בדיוק היום צריך ללכת לנסיעת מבחן שם.

    השב
  4. 8 ביוני 2019

    היי ממליץ מאוד על סקוטאייר חברה ברמה גבוה מאוד והשירות מצוייין נוסע מדהים יציבות בנסיעה עוקפת את כולם !
    אינוקים חברה גרועה שנותנת שירות בלאי ברמה הכי מסריחה בארץ !
    Mi 2 מיוצר בסין קורקינט עם מלא בעיות וחופשיות בנסיעה !

    השב

השאירו תגובה

אנו מעריכים סודיות, ולא חולקים את המידע האישי שלך עם צדדים שלישיים

תפריט נגישות