חלום ילדות של יזמים חובבי סקייטבורד חשמלי הפך למציאות!

מה עושה בן אדם שמאוד אוהב את תחושת החופש המשכרת והממכרת שמספקות גלישת גלים או סנובורד, ורוצה ליהנות ממנה גם בעיר? סביר להניח שהתשובה תהיה קונה סקייטבורד חשמלי. ומה אם אף דגם לא מרגיש בדיוק כמו הדבר האמיתי? רוב בני האדם היו מתפשרים מעט ומוצאים סקייטבורד מספיק כיפי, אבל בחור גרמני בשם יוהנס לא היה מוכן להתפשר אלא חלם על סקייטבורד בדיוק כמו שהיה לו, רק חשמלי. חלם – והגשים. ועכשיו גם אתם יכולים להפוך כמעט כל סקייטבורד לחשמלי עם קיט פשוט בשם mellow שמבטיח גם התניידות מהירה וגם חוויה רוויית אדרנלין בכל מקום שתרצו.

סקייטבורד חשמלי Mellowboars

40 קמ"ש, 15 ק"מ בין הטענה להטענה, שליטה נוחה

עם mellow הסקייטבורד שלכם יוכל להגיע למהירות של 40 קמ"ש, לצלוח בקלילות גם עליות (בשיפועים של עד 20 מעלות) ולעבור כ-15 ק"מ בין הטענה להטענה. המנוע עצמו לא מייצר שום חיכוך כך שהרכיבה מרגישה כמו ריחוף על אספלט.

בחורה על סקייטבורד חשמלי

 

השלט של mellow מאפשר לכם להאיץ ולבלום בקלות ובאינטואיטיביות, לבחור את סגנון הרכיבה (מתוך 4 אפשרויות: אקולוגי, טירונים, מקצוענים ואם אתם מחפשים חוויה מיוחדת באמת – Endless Ride) וחוצמזה יש גם אופציה של רצועה מגנטית שנצמדת ליד למקסימום נוחות. עוד כדאי לדעת שהקיט קל משקל (פחות מ-4 ק"ג), שהסוללה נטענת מ-0 ל-100 תוך 3.5 שעות ואפשר להטעין אותה מחדש 1,000 פעמים, שהבלמים רגנרטיביים (כלומר מטעינים את הסוללה תוך כדי בלימה), שהקוטר של הגלגלים הוא 79 מ"מ, שיש גם אפליקציה עם המון אפשרויות, שהמנוע והסוללה נמצאים בתוך מארז מגזניום קשיח ועמידים למים ולאבק ושבכלל ה-mellow הוא תוצרת גרמניה, כלומר אמין מאוד (ויש גם אחריות – שנתיים על המנוע, שנה על הסוללה).

ehy kxehhycurs jankh

איך זה עובד?

פשוט: מפרקים את הגלגלים האחוריים של סקייטבורד, כאמור כמעט כל סקייטבורד שיש אפשר להפוך לחשמלי, מרכיבים במקומם את ה-mellow – ומתחילים ליהנות. בכל מקרה אפשר לקנות יחד עם הקיט גם זוג גלגלים קדמיים תואמים.

סקייטבורד חשמלי Mellowboard

 

כשהסקייטר הגולש פגש את המהנדס החנון

ה-mellow הוא כאמור חלום שהפך למציאות, וכמו רוב החלומות שמתממשים בימינו הכל התחיל במפגש אקראי והדרך עברה גם בקיקסטרטר.

המפגש המרגש התרחש ב-2013, במרוקו. מצד אחד יוהנס, שבגיל 6 קיבל סקייטבורד ומאז ירד ממנו רק כדי לגלוש גלים או לטובת סנובורד, מצד שני קיליאן שעבד כמהנדס אלקטרוניקה ב-BMW ובאמצע ביניהם פיצה וחלום שכבר התחיל להתרקם בראש של יוהנס על סקייטבורד שאפשר לרכב עליו כמה שרק רוצים.

mellowboard סקייטבורד חשמלי בקופסא

אחרי שנה כבר היה אבטיפוס, ובמאי 2015 הוצג ה-mellow בקיקסטרטר. היעד היה 100,000 יורו, אחרי חודש כבר נאספו יותר מ-300,000 יורו ועכשיו גם אתם יכולים להפוך כל סקייטבורד לחשמלי ולרחף בכיף על האספלט (אם כי חשוב להדגיש שלא בטוח שהקיט עומד בדרישות החוק בישראל. בכל מקרה המחיר הוא 1,427 יורו).

No Image

השאירו תגובה

אנו מעריכים סודיות, ולא חולקים את המידע האישי שלך עם צדדים שלישיים

תפריט נגישות