אם סטיב ג'ובס היה מעצב אופניים חשמליים אנחנו די בטוחים שזה היה נראה ככה

כל דגם איכותי של אופניים חשמליים מאפשר להתנייד בקלות וביעילות – אבל רק ה-Noordung Angel Edition יהפוך אתכם למלאכים. זה לא אומר שתרחפו פיזית עם האופניים הייחודיים האלה (שמיוצרים בעבודת יד ובמהדורה מוגבלת – 15 זוגות בלבד), אבל נורדנג מבטיחה שכל נסיעה תמלא אתכם באנרגיות חיוביות במיוחד, ויש עוד משהו חשוב: בחברה הסלובנית מתייחסים אל הקונים של 15 האנג'לים לא כאל לקוחות אלא כאל שותפים לדרך ולחזון, "שגרירים של הרעיונות שלנו". במובן מסוים מי שירכב על ה-Angel עשוי להיות שותף ליצירת הדור הבא של האופניים החשמליים, ואולי אפילו להיות חלק מההיסטוריה (כפי שמן הסתם הרגישו באיזשהו שלב הרוכשים הראשונים של מחשבי אפל, שאגב, הורכבו גם הם בעבודת יד, בחדר השינה של סטיב ווזניאק).

אופניים חשמליים מבט על מדהימים מבית noordung הסלובנית

אווירה חיובית, אוויר נקי

המרכיב הייחודי העיקרי ב-Noordung Angel Edition הוא ה-Boombox, קופסה מעוצבת להפליא שמורכבת על המוט שבין המושב לכידון.

ה-Boombox נולדה כשאנשי נורדנג החליטו להסתכל על הסוללה של האופניים החשמליים בדרך אחרת לגמרי – ולהוסיף לה 2 רמקולים משובחים שהופכים כל רכיבה למסיבה, עם מוזיקה שנשלפת בפשטות ובמהירות מהסמארטפון. ההספק של הרמקולים הוא 20 וואט וכדאי לדעת שמדובר על RMS, כלומר ההספק הממוצע שלהם לאורך זמן, מה שבאמת חשוב כדי ליהנות ממוזיקה איכותית באיכות גבוהה לכל אורך הנסיעה (שבנורדנג מגדירים אותה כ-"Journey of Joy") וגם כשהיא מסתיימת (בזכות האפשרות לנתק את הקופסה ולהרכיב אותה בחזרה בקלות).

הסוללה של האופניים חשמליים המדהימים מבית noordung

מאפיין חשוב נוסף של הרמקולים הוא שהם מופנים כלפי הרוכב, כך שמצד אחד לא תוכלו לחלוק את המוזיקה שאתם אוהבים עם הסביבה, אבל מצד שני אם אתם אוהבים את בן אל תבורי וסטטיק ועוברים ליד מישהו שמשום מה לא אוהב את הצמד החביב, הוא לא ינעץ בכם מבט עוין.

הסוללה עצמה היא ליתיום יון (33.6 וולט, 400 וואט-שעה) שמאפשרת רכיבה של כ-30 ק"מ. כמו כן תמצאו בקופסה 2 שקעי USB כך שתוך כדי נסיעה ניתן להטעין את הטלפון, הטאבלט, הלפטופ וכו' – ועוד משהו: שני חיישנים שמודדים את איכות האוויר שאתם נושמים.

ה-Angel Edition, מסתבר, לא רק יוצרים אווירה חיובית בכל פעם שאתם רוכבים לאנשהו אלא גם מבטיחים לעזור לכם למצוא את המסלול עם האוויר הנקי ביותר (מעניין מה יקרה אם מישהו ינסה לרכב על האנג'ל באזור מפרץ חיפה…)

גימור מרהיב עין

במקרה הזה באמת אין טעם במילים – פשוט תסתכלו על התמונה, תראו כמה ה-Angel יפה ואז תמשיכו לקרוא על כמה הוא גם איכותי.

העיצוב המיוחד של noordung

מפרט טכני

אמנם בנורדנג מתייחסים אל ה-Angel כאל יצירת אמנות חד-פעמית (או ליתר דיוק 15-פעמית), ובצדק, אבל כדאי לציין גם כמה איכויות טכניות:

קודם כל, המשקל הקל – המסגרת וה-Boombox עשויות מסיבי פחמן ונהנות ממשקל קל (האופניים עצמן 15.6 ק"ג, הקופסה עוד 2.7 ק"ג).

בלמים: גם הקדמי וגם האחורי הם בלמי דיסק

צמיגים: Cruzo 26" X 2.35

מושב: Brooks B17

ה-Drive Unit הוא Vivax Assist 4.75 עם הספק של 200 וואט

איך קונים?

קודם כל מוודאים שיש לכם בחשבון הבנק 40,000 ש"ח. כן, המחיר של ה-Angel Edition הוא 9,760 יורו, כך שבשלב הזה סביר להניח שאתם מוותרים על החוויה – אבל רגע, אל תפסיקו לקרוא.

קודם כל, מדובר כאמור לא רק באופניים חשמליים אלא בהזדמנות לקחת חלק בפריצת דרך שעוד תיכנס להיסטוריה ויעשו עליה סרטים (ואגב, המחשבים הראשונים של אפל I עלו 666$, סכום עצום באותם ימים (1976), אבל עם השנים הם הפכו לפריט לאספנים, וב-2015 נמכר אחד מהם תמורת 200,000$!).

דבר שני, אמנם כרגע מדובר באבטיפוס בלבד, אבל Noordung מבטיחה לתקן כל בעיה אם תתגלה, ובחינם, וגם לספק לקונים את השדרוגים שיתווספו לאנג'ל בעתיד.

ועוד משהו: בנורדנג מתכוונים לשלוח לקונים את האופניים עם שליח מיוחד – גרגור פראס, המייסד והמנהל של החברה הסלובנית. אמנם ההתחייבות הזו תקפה לרוכשים במדינות האיחוד האירופי, אבל אם תנסו לשכנע אותו ייתכן שהוא יסכים לקפוץ לישראל, ומי יודע לאן תתגלגל הפגישה עם הסטיב ג'ובס של האופניים החשמליים…

No Image

תגובה אחת

  1. 28 בפברואר 2017

    הולי שיט! נראה מדהים.

השאירו תגובה

אנו מעריכים סודיות, ולא חולקים את המידע האישי שלך עם צדדים שלישיים

תפריט נגישות