לא יודע איזה אופניים חשמליים לקנות צריך עזרה

הגשת שאלה

אני מחפש אופניים ואין לי מושג מאיפה להתחיל יש כל כך הרבה חברות וכל כך הרבה סוגים ואני לא יודע בכלל לאן ללכת וגם אחרי מחקר באינטרנט אני עוד יותר מבולבל.

הפרמטרים שאני מחפש באופניים הם:
-טווח נסיעה גדול. מנוע חזק וסוללה גדולה( אני יודע שכל האופניים מגיעים לאותה המהירות אך אני בטוח שיש כאלו שנותנות משיכה יותר טובה ומאמץ נמוך יותר בעליות וכו').

-בטיחות (שמעתי שגלגלים עבים יותר נחשבים לבטיחותיים וזה נושא שמאוד חשוב לי ואם יש עוד פרמטרים אני אשמח לדעת כמו מעצורים חזקים ועמידים).

-אמינות ! אין לי בעיה לשלם יותר אצל יבואן מורשה ואחד כזה שנותן שירות מצויין ואחריות טובה מאשר פחות אצל חנות אחרת למרות שאני יודע שיש כאלו שלא נופלות מהיבואן אז אני מחפש מקום כזה !

-הגנה נגד מים אם יש כזה אז אני אשמח לדעת , אני יודע שיש אופניים עם סוללה מסולפת בפנים אני מעדיף יותר את החיצונית שאוכל לקחת אותה איתי.
ועוד פרמטר אחד שלא ממש שייך באופן ישיר לאופניים עצמם זה קסדה ! שתהיה הכי חזקה שיש בשוק ולא משהו פשוט , כזו שלא תבייש רוכב אופנוע.

זה הכל יתר הפרמטרים לא שהם לא חשובים לי פשוט אני לא מכיר אותם לכן לא אוכל להניח את האצבע על משהו ספציפי ולהגיד שאני רוצה אותו. לגבי מחיר אין לי בעיה להשקיע מה שצריך כדי לקבל את התמורה הטובה ביותר בשבילי רק שלא יהיו אופני הרים אני לא צריך כאלו גדולות.
נראות זה הפרמטר הכי פחות חושב לי סה"כ אני רוצה להגיע ממקום למקום בשלום ובקלילות.

תודה רבה לכל העוזרים.

מאת בר
בתאריך 31-10-2018
בר

השאירו תגובה

אנו מעריכים סודיות, ולא חולקים את המידע האישי שלך עם צדדים שלישיים

תפריט נגישות