ShareRoller – להפוך כל אופניים או קורקינט לחשמליים

האטרקטיביות הגבוהה של האופניים החשמליים מובילה לא רק להשתכללות הדגמים עם המנוע אלא גם לפיתוח מוצרים שיאפשרו לנו ליהנות מכל היתרונות של אופניים חשמליים בלי לקנות אופניים חשמליים. דוגמה מצוינת למגמה הזו היא ShareRoller – קופסה קטנה (20 ס"מ על 20 ס"מ) וקלה יחסית (2.5-3 ק"ג) שהופכת אופניים וגם קורקינטים לחשמליים.

 

איך משתמשים ב-ShareRoller?

בקלות.

פשוט מלבישים את הקופסה על אופניים "רגילים" (או קורקינט לא ממונע) – האנשים שפיתחו את ה-ShareRoller מבטיחים שהפעולה נמשכת לא יותר מ-5 שניות – ורוכבים בכיף.

יצרני ה-ShareRoller, שכמקובל בתחום הציגו אותו לעולם במסגרת פרויקט מימון המונים (שכבר נסגר), מבטיחים גם שהוא מתאים לכמעט כל סוגי האופניים, כולל דגמים מתקפלים או אופני הרים, וכאמור גם קורקינטים פשוטים הופכים לכלי רכב עוצמתיים בזכות ה-ShareRoller.

 

sharerolle on ride

ביצועים מרשימים

המפרט הטכני של ה-ShareRoller מרשים: מנוע DC Brushless עם 750 וואט, מהירות מקסימלית של 45 קמ"ש, טווח נסיעה של 30 ק"מ בדגם הסטנדרטי ו-55 ק"מ בדגם החזק, סוללת ליתיום וכאמור משקל קל (2.5 ק"ג לסוללה הסטנדרטית עם 220 וואט-שעה, 3.3 ק"ג לסוללה של 400 וואט שעה שכאמור מאריכה משמעותית את המרחק שאפשר לעבור עם כל זוג אופניים), ממדים צנועים וטעינה מחדש תוך שעתיים.

בנוסף כולל ה-ShareRoller גם מטען USB ושני פנסים, קדמי ואחורי, חזקים.

עוד כדאי לדעת שגם כש-ShareRoller מורכב על האופניים, ניתן לרכב עליהם בלי עזרת מנוע, ב- FreeWheel Mode שמבטיח אפס חיכוך בין הקופסה לגלגל הקדמי ומקסימום הנאה.

 

share roller

 

פתרון אופטימלי לאופניים שיתופיים

ה-ShareRoller מתאים כאמור כמעט לכל סוגי האופניים (והקורקינטים), ובפרט הוא מאפשר לרכב על אופניים שיתופיים – פתרון שמוצע ביותר ויותר ערים בעולם בזכות היתרונות הרבים שלו ובפרט האפשרות להגיע לכל נקודה בעיר במהירות, בלי לזהם את הסביבה ובלי שנצטרך למצוא תשובה לשאלה מה עושים עם האופניים אחרי הגענו ליעד.

השילוב בין אופניים שיתופיים לבין פתרונות שהופכים אותם לחשמליים בקלות וביעילות – ה-ShareRoller הוא רק אחד מהם, ישנם עוד ובהם לדוגמה rubbee – עושה רושם מבטיח מאוד, ואם הוא באמת יהיה נגיש לציבור הרחב, כולנו נרוויח בזכותו אוויר נקי יותר וגם אווירה חיובית יותר.

 

shareroller on bike

 

רב עוצמה – אבל יקר

החיסרון העיקרי של ה-ShareRoller הוא המחיר הגבוה.

כפי שמקובל בתחום, המוצר הוצג לעולם במסגרת פרויקט מימון המונים באינדיגוגו, בדצמבר 2015, ומפתחי המוצר גייסו תוך כחודשיים קרוב ל-90,000$ (כמעט 50% יותר משביקשו). מי שהזמין את ה-ShareRoller בשלב ראשוני זה נפרד מ-725$ עבור הגרסה הצנועה (סוללות מיני עם 110 וואט שעה), 875$ עבור גרסה שהוגדרה כסטנדרט (הסוללה בעלת ה-220 וואט שעה) ו-1025$ עבור הגרסה החזקה ביותר (סוללות אולטרא – 400 וואט שעה).

נכון לעכשיו האתר של החברה עדיין מפנה לפרויקט באינדיגוגו (שכבר נסגר בפברואר 2016), ולא ברור כמה יעלה המוצר כשהוא יימכר בצורה סדירה. מאחר שמימון המונים מבטיח ברוב המקרים הנחה ולפעמים אפילו משמעותית, מן הסתם ה-ShareRoller הוא פתרון מצוין אבל יקר מאוד.

מצד שני, המחשב הראשון של אפל, למשל, נמכר לפני 40 שנה ב-666$, סכום עצום באותה תקופה, והיום אפשר למצוא שלל מחשבים עוצמתיים במחירים נמוכים – ואולי גם הפתרונות שהופכים כל אופניים לחשמליים ישתכללו, יוזלו ויאפשרו לכולנו ליהנות מכל היתרונות של כלי רכב חשמליים בפשטות ובקלות.

 

לאתר המוצר:

http://www.shareroller.com/pre-order/

 

 

No Image

השאירו תגובה

אנו מעריכים סודיות, ולא חולקים את המידע האישי שלך עם צדדים שלישיים

תפריט נגישות