מצטרפים לטרנד העולמי: השכרת אופניים חשמליות בת”א

תל אביב היא עיר בינלאומית בהווייתה, ובאופן טבעי היא מאמצת בחום טרנדים שונים מרחבי העולם ובפרט אם הם בעלי ערך אמיתי – השכרת אופניים חשמליות היא דוגמה מצוינת לכך, מה גם שתל אביב ידידותית באופן כללי לרוכבי אופניים.

השכרת אופניים חשמליות – בברלין, ברצלונה, קופנהגן ובעוד ערים מובילות

בכל הערים המובילות בעולם ניתן למצוא אינספור אפשרויות של השכרת אופניים חשמליות, וביותר ויותר מקומות תוכלו לטייל בכיף, גם במרחבים האורבניים וגם מחוצה להם, כשאתם נעים על גבי אופניים עם מנוע – שילוב מושלם של כיף והתניידות מהירה כך שאפשר להספיק הרבה יותר בכל יום בחו"ל.

תל אביב, כאמור עיר שמבוססת על חדשנות ויישור קו עם העולם, מציעה גם היא לכל מי שמגיע אליה אופציות רבות של אופניים חשמליות להשכרה.

בהקשר זה כדאי לציין שעפ"י הערכות שונות מסתובבים בתל אביב מדי יום יותר ממיליון בני אדם – אלה שחיים בעיר, ואלה אשר מגיעים אליה כדי לעבוד, ללמוד, לבלות ועוד ועוד. ככל שיותר מהם יבחרו באופניים החשמליות במקום בכלי רכב עם מנוע בנזין מזהם, אין ספק שאיכות האוויר בתל אביב ובגוש דן תשתפר משמעותית וגם הפקקים יתקצרו, מה שיניב תועלת אקולוגית וכלכלית גם יחד.

מתי תל אופן יציע גם אופניים עם מנוע?

המדיניות של עיריית תל אביב מתאפיינת מזה שנים רבות בידידותיות לרוכבי אופניים, מתוך הבנה שמדובר בפתרון תחבורה אופטימלי בעיר שטוחה וצפופה. ב-2011 הושק פרויקט "תל אופן" שעורר עניין רב ובתחילת הדרך גם התלהבות, אבל עם השנים חלה צניחה במספר המשתמשים: ב-2015 למשל צנח מספר המנויים בכ-20% ביחס ל-2014, ומגמה דומה מאפיינת גם את מספר ההשכרות. הסיבה ברורה – יותר ויותר אנשים מעדיפים את הגרסה הממונעת ומעדיפים לשכור אופניים חשמליות.

ב"תל אופן" מודעים לתחרות (הלא הוגנת במובן מסוים) שמציבים האופניים החשמליות, ומתכננים לשלב זוגות שכאלה בעמדות הפרוסות ברחבי העיר (כמו גם בשכנות ממזרח רמת גן וגבעתיים). יחד עם זאת כדאי לדעת שגם בפרויקטים אחרים בעולם של השכרת אופניים עירונית בהיקף רחב רוב זוגות האופניים המוצעים לתושבי הערים הגדולות ולאורחים המגיעים אליהן אינם חשמליים.

איפה אפשר לשכור אופניים חשמליות בתל אביב?

גם בלי תל אופן, ישנן לא מעט נקודות ברחבי העיר העברית הראשונה שבהן ניתן לשכור אופניים חשמליות.

בפרט כדאי לדעת שבמתחם תחנת הרכבת סבידור מרכז (שכולל גם מסוף אוטובוסים גדול) פועל שירות השכרת אופניים חשמליות. בדרך זו ניתן ליהנות מפתרון כולל מושלם: הגעה לתל אביב ברכבת והתניידות בתוך העיר בעזרת אופניים שמגיעות למהירות של 25 קמ"ש ללא מאמץ ובנוחות מקסימלית. גם בעזריאלי ניתן לשכור אופניים עם מנוע, ועוד לוקיישן שראוי לאזכור הוא פארק הירקון, שם מאפשר שירות השכרת האופניים טיולים בכיף ברחבי הריאה הירוקה היפה.

גם מבחינת פרק הזמן ישנו מגוון רחב של אפשרויות השכרת אופניים חשמליות בתל אביב: מי שרוצה להתנייד בכיף בעיר יכול לשכור זוג חשמלי לפי שעה, ליום שלם וגם לתקופה ממושכת יותר. עוד חשוב לציין שבחלק מהמקרים ההשכרה מיועדת לבני 18 ומעלה בלבד (למרות שהחוק מתיר רכיבה על אופניים חשמליות כבר מגיל 16), וכי עלות ההשכרה כוללת באופן טבעי גם קסדה (שכדאי לבדוק אם היא אכן איכותית ולוודא שבחרתם קסדה שמתאימה לממדי הראש שלכם).

 

למציאת אופניים חשמליות בת"א:

חנויות אופניים חשמליים

איילה קאופמן

איילה

איילה התאהבה בכלי תחבורה חשמליים מהרגע הראשון שניסתה, החיוך מהנסיעה הראשונה על הקורקינט החשמלי שלה עדיין לא יורד מהפנים. בעלת רצון ותשוקה בלתי נגמרים להכרת דגמים חשמליים חדשים ויצרנים מעניינים.

השאירו תגובה

אנו מעריכים סודיות, ולא חולקים את המידע האישי שלך עם צדדים שלישיים

תפריט נגישות