הכי קל, הכי קול: הקורקינט החשמלי המתקפל של GoTube

הם מוסיפים הנאה לחיים שלנו, התחזוקה שלהם פשוטה ובעיקר זולה מאוד, רכיבה עליהם מאפשרת לנו להגיע לכל מקום בעיר ביעילות ובמהירות, וכיף איתם (כן, אנחנו יודעים שהנאה וכיף הן תחושות דומות מאוד, פשוט רצינו להדגיש את הפאן שבעניין) – אבל יש גם משהו קטן שמכביד על רוכבי הקורקינטים החשמליים: המשקל שלהם.
כל מי שרוכב על קורקינט חשמלי מכיר את הרגעים האלה שבהם לא הוא מסיע אתכם אלא אתם צריכים לסחוב את הכלי. וכשצריך לשאת 15-20 ק"ג למשל במעלה 3 קומות זה לא קל, ובחלק מהמקרים גם לא נוח להחזיק ביד קורקינט חשמלי.
אלא אם כן יהיה לכם GoTube.

 

 

ה-GoTube מוגדר ע"י מי שהביא אותו לעולם כ"קורקינט החשמלי שהכי קל לקחת אותו אתכם", או כמו שהוא מתואר בקיקסטארטר, שם הוא הוצג לראשונה בדצמבר 2016: "The World's Most Portable Electric Scooter".
הקלילות מושגת בזכות שני מרכיבים:
קודם כל, המשקל – פחות מ-6 ק"ג! המשקל הקל הוא תוצאה של עיצוב חדשני ו-ויתור על מה שלא באמת צריך, וגם השימוש בסיבי פחמן כדי לייצר את השלדה תרם לדיאטה.
המרכיב השני הוא הקיפול. ה-GoTube הוא קורקינט חשמלי שבאמת מתקפל – היצרנים שלו פיתחו שיטה חכמה במיוחד, שמאפשרת קודם לקפל את הידיות, אח"כ את הכידון ואז את הכל לתוך בסיס הגלגלים, כך שבסופו של קיפול הקורקינט כולו נכנס לתוך מארז צנוע שנראה כמו צינור קטן. כמה קטן? הממדים של הקורקינט אחרי הקיפול הם 74 X 13.7 X 9.7 ס"מ, או בקיצור: ממש קטן.
קטן וקל – אבל נותן עבודה.

 

gotube-scooter-folding - קורקינט חשמלי קל

 

היצרנים של GoTube מבקשים שלא תתנו למשקל הנמוך ולהתקפלות הטוטאלית להטעות אתכם, שכן מדובר בקורקינט עם ביצועים בהחלט מוצלחים.
מנוע 120 וואט וסוללת 36 וולט (עם 4 אמפר שעה) מאפשרים לרכב במהירות של עד 16 קמ"ש למרחק של עד 12 ק"מ, ואפילו להתגבר על עליות (בשיפועים מתונים, של עד 10 מעלות).
דגם מעט משופר יותר, GoTube Pro, מצויד בסוללה של 5.2Ah ומעלה את מקסימום המהירות ל-18 קמ"ש (אבל מגדיל את המשקל ב-300 גרם…)
עוד כדאי לדעת שהקורקינט החשמלי הכי מתקפל שיש יכול לשאת עליו עד 150 ק"ג, ושזמן הטעינה של הסוללה הוא שעתיים.
מה עוד כולל ה-GoTube?
* בולמי זעזועים – גם בגלגל הקדמי וגם בזה האחורי
* פנס לד קדמי
* שקע USB – להטענת הסמארטפון או כל דבר אחר שתרצו
* כפתור שמאפשר מעבר פשוט ומהיר בין שתי מהירויות
* מד מהירות נוח
הגולשים התלהבו – ומימנו

 

drawing-of-gotube-scooter

 

ה-GoTube הוצג כאמור לעולם כפרויקט בקיקסטארטר בדצמבר 2016. היעד של מפתחי הסקוטר הקל והנוח לנשיאה היה צנוע: 20,000$.
כבר ביום הראשון הושג היעד, ועד תחילת פברואר, נקודת הסיום של הפרויקט, כבר גויסו יותר מ-137,000$ – מה שאומר שהעולם אכן מחכה לקורקינטים חשמליים קלי משקל שמתקפלים באופן אופטימלי.
נכון להיום ה-GoTube נמכר אונליין ב-329$ (לא כולל משלוח), והפצתו מיועדת למאי השנה.

 

gotube-scooter על הכביש

No Image

השאירו תגובה

אנו מעריכים סודיות, ולא חולקים את המידע האישי שלך עם צדדים שלישיים

תפריט נגישות